Denný harmonogram
Náš denný harmonogram ponúka deťom čas na individuálne aj skupinové aktivity.
–
Naším nosným pedagogickým smerom je aplikácia Montessori princípov. Rovnako však náš edukačný systém sleduje osnovy vzdelávacieho programu pre predprimárne vzdelávanie, aby boli detičky čo najlepšie pripravené na plynulý prechod do materskej školy. Všetko naše úsilie je smerované k zdravému životnému štýlu modernej doby a to nielen kvalitnou stravou, ale aj každodenným pobytom vonku.
Čas schádzania sa
06:30 – 07:30
Privítanie detí v jasliach.
Raňajky
07:30 – 08:15
Základ dňa!
Ranný kruh
08:15 – 08:30
Naše ranné stretnutie, každodenný rituál.
Vzdelávacia činnosť
08:30 – 09:30
Edukácia v rámci týždenných výchovno-vzdelávacích tém.
Desiata
09:30- 09:45
Ovocie plné vitamínov.
Príprava na pobyt vonku.
09:45 – 10:00
Samoobslužná činnosť – Samostatné obliekanie/obúvanie.
Pobyt vonku alebo v herni (podľa počasia)
10:00 – 11:00
Vonku – Hry a pohybové aktivity na záhrade.
V herni – Aktivity zamerané na rozvoj hrubej motoriky.
Príchod zo záhrady a príprava na obed
11:00 – 11:15
Samoobslužná činnosť – Samostatné vyzliekanie/vyzúvanie a osobná hygiena.
Obed
11:15 – 11:45
Od vynikajúcej pani kuchárky.
Príprava na odpočinok
11:45 – 12:00
Obliekanie pyžamka a osobná hygiena.
Odpočinok
12:00 – 14:00
Spánok a oddych.
Prebúdzanie detí
14:00 – 14:15
Samoobslužná činnosť – Samostatné obliekanie/vyzliekanie a osobná hygiena
Olovrant
14:15 – 14:45
Radi sa stravujeme zdravo.
Hry a hrové činnosti
15:00 – 16:30
Hry a zábava. Pobyt vonku podľa počasia.
PONDELOK
–
Utorok
–
Streda
–
Hudobná a tanečná výchova – využívajú sa pri nej detské piesne, ktoré sú deťom v tomto veku veľmi blízke. Pohyby väčšinou kopírujú text piesní a tým sú pre deti ľahšie zapamätateľné. U malých detí bude vytvorený vzťah k hudbe a tancu a tým rozvinuté ich estetické a hudobné cítenie.
Štvrtok
–
Piatok
–
Veríme v magickú moc kníh a v ich rozvoj aktívnej reči a slovnej zásoby, učenie farieb, tvarov, zvierat a ich zvukov, spoznávanie ročných období, pomenovávanie emócií a pocitov. Čítanie kníh zaujme dieťa. Denné čítanie kníh nahlas a s rôznou intonáciou dosiahne, že naše deti
budú vnímať knihu ako hračku. Dieťa si tak dokáže ku knihe vytvoriť prirodzený a nenútený vzťah.
Týždenný harmonogram
Vzdelávanie je realizované prostredníctvom individuálnej práce a hry v rámci týždenných výchovno-vzdelávacích tém.
